خبرهای داغ:
معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف استان قزوین؛

 الگوپذیری، مولفه مهم در تحکیم روابط خانواده است

 الگوپذیری، مولفه مهم در تحکیم روابط خانواده است
یزدی با اشاره به اینکه حساسیت‌های ما باید براساس حساسیت‌های الهی باشد گفت: عِقاب و عمل باید با یکدیگر در تناسب باشند تا افراد خانواده آسیب نبینند و باید موضوع الگوپذیری در فضای خانواده حاکم شود. 
کد خبر: ۹۵۳۳۶۹۲
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

 

قزوین_ به گزارش بسیج، کمیل یزدی معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف استان قزوین، صبح امروز در جمع خانواده کارکنان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین که به همت مرکز فرهنگی خانواده سپاه ناحیه در سالن آمفی تئاتر کانون رشد مینودر برگزار گردید عنوان کرد: از ویژگی‌های مهم حضرت فاطمه(س) این بود که آن بزرگوار بهترین یار و یاور شوهرش علی(ع) در اجرای فرامین الهی بود بنابراین در مسیر اطاعت و بندگی خداوند می‌شود بهترین یار و یاور را یافت.

یزدی عنوان کرد: مولفه‌های آرامش و مودت ارکان اساسی یک خانواده مستحکم هستند و بر همین مبنا هر چیزی که آرمش را در فضای خانه از بین می‌برد اسلام در برابرش جبهه می‌گیرد. 

وی با اشاره به اینکه شروع فتنه از جایی است که حکم هوای نفس جایگزین حکم خدا می‌شود افزود: زمانی که فتنه حاکم شود حوادثی رخ می‌دهد که مورد رضای خدا نیست. 

معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف استان حساسیت‌های ما باید براساس حساسیت‌های الهی باشد گفت: عِقاب و عمل باید با یکدیگر در تناسب باشند تا افراد خانواده آسیب نبینند و باید موضوع الگوپذیری در فضای خانواده حاکم شود. 

کمیل یزدی با اشاره به آیه ۲۰۴ سوره اعراف اظهار کرد: اعضا خانواده باید ارتباط موثری با یکدیگر داشته باشند و یکی از راه‌های این ارتباط سکوت کردن همراه گوش دادن به صحبت‌های یکدیگر است چرا که این امر اعضا خانواده را به هم نزدیک می‌کند. 

وی اذعان داشت: اظهار محبت زبانی، رعایت انصاف در روابط، داشتن تواضع به این صورت که دیگران را برتر از خود بدانیم و نرم صحبت کردن با همسر از مواردی است که باید رعایت شود. 

معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف استان قزوین ضمن بیان این که مشاجرات میان والدین در سلامت روانی و خوشبختی کودکان اثر دارد تصریح کرد: ارتباط عاطفی با فرزندان، ابراز احساس امنیت و تعامل والدین با یکدیگر از جمله مواردی است که در تربیت فرزندان باید به آن عمل شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار